wiadomości branżowe

Allegro prezentuje nowe logo

Allegro prezentuje nowe logo
Allegro poinformowało o wprowadzeniu nowego logotypu serwisu. Oficjalna zmiana logotypu w całym serwisie nastąpi 12 maja. Nastąpi to równocześnie ze zmianą layoutu strony W tym roku Allegro obchodzi dziesiątą rocznicę swojego działania. To idealny czas dla dużych zmian w wyglądzie serwisu. Zostały one zapoczątkowane wprowadzeniem nowego, czytelniejszego układu zakładek w „Moim Allegro”. Dziś Allegro daje możliwość przyjrzenia się odmienionemu logotypowi serwisu.Restylizacja logotypu – bo tak powinniśmy nazwać tę zmianę – ma na celu odświeżenie marki – mówi Marcin Tarent, Kierownik ds. Multimediów Allegro. – Nowe logo to pierwszy krok w kierunku stworzenia nowego Corporate Identity marki, zestawu reguł i wytycznych dotyczących jej podstawowych elementów identyfikacji. CI marki, która z jednej strony jest młoda i dynamiczna, a z drugiej posiada ugruntowaną, mocną pozycję na rynku musi być nowoczesne i wyjątkowe. Poprzez wprowadzenie unowocześnionego znaku chcemy dać się poznać jako marka lifestylowa, podążająca za nowościami. Dalsze zmiany w serwisie obejmą również jego stronę

Allegro poinformowało o wprowadzeniu nowego logotypu serwisu. Oficjalna zmiana logotypu w całym serwisie nastąpi 12 maja. Nastąpi to równocześnie ze zmianą layoutu strony

W tym roku Allegro obchodzi dziesiątą rocznicę swojego działania. To idealny czas dla dużych zmian w wyglądzie serwisu. Zostały one zapoczątkowane wprowadzeniem nowego, czytelniejszego układu zakładek w „Moim Allegro”. Dziś Allegro daje możliwość przyjrzenia się odmienionemu logotypowi serwisu.

Restylizacja logotypu – bo tak powinniśmy nazwać tę zmianę – ma na celu odświeżenie marki – mówi Marcin Tarent, Kierownik ds. Multimediów Allegro. – Nowe logo to pierwszy krok w kierunku stworzenia nowego Corporate Identity marki, zestawu reguł i wytycznych dotyczących jej podstawowych elementów identyfikacji. CI marki, która z jednej strony jest młoda i dynamiczna, a z drugiej posiada ugruntowaną, mocną pozycję na rynku musi być nowoczesne i wyjątkowe. Poprzez wprowadzenie unowocześnionego znaku chcemy dać się poznać jako marka lifestylowa, podążająca za nowościami.

Dalsze zmiany w serwisie obejmą również jego stronę główną, formularz sprzedaży i listingi ofert. Ich wprowadzenie poprawi i ułatwi nawigację w ramach serwisu, oraz skróci czasu obsługi konta.

 

 

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Warszawski rynek nieruchomości biurowych nadal rynkiem najemcy

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy