wiadomości branżowe

Mikołajkowe malowanie z marką Dekoral

Uśmiech dziecka, niewinnego i bezbronnego, to nasz największy skarb. Niezwykły, wrażliwy na potrzeby innych, artysta Maciej Kot już od blisko 10 lat podejmuje starania, aby wywołać go u najmłodszych pacjentów polskich szpitali. Setny kolorowy oddział już wkrótce powstanie w warszawskim Szpitalu Dziecięcym im. prof. Bogdanowicza. Patronat honorowy nad projektem objęły Jolanta Kwaśniewska oraz Anna Dymna, a partnerem akcji została marka Dekoral. Finał akcji zaplanowany został na 6 grudnia 2009 roku.

Kolejny polski oddział dziecięcy zmieni się z szarego budynku w barwną, bajkową krainę. Stanie się tak za sprawą jubileuszowego, setnego projektu znanego artysty Macieja Kota. Malarz pracuje bowiem nad przeobrażeniem wizerunku Szpitala Dziecięcego im. Prof. Bogdanowicza w Warszawie na ul. Niekłańskiej. Artysta, w ramach projektu, zaprosił do współpracy markę znanych farb Dekoral, co jest niewątpliwie wyróżnieniem dla tej marki.

W akcji, która odbywa się w dniach 26.11-6.12.2009, poza artystą, wezmą udział liczne osobistości znane głównie ze szklanego ekranu, jak Anna Wyszkoni, Łzy, Ewelina Flinta, Rafał Królikowski, Negatyw Myslovitz, Renata Przemyk, Video i wielu innych, pomagając artyście w ubarwieniu ścian oddziału. Udział w tym wydarzeniu weźmie także Jolanta Kwaśniewska, która wspólnie z Anną Dymną objęła projekt patronatem.

Maciej Kot już od 2000 roku zmienia oblicze szpitalnych oddziałów dziecięcych w Polsce. Malując przyczynił się do wniesienia pozytywnych emocji oraz optymizmu do miejsc, które zarówno najmłodszym, jak i dorosłym kojarzą się zazwyczaj z negatywnymi przeżyciami. Do udziału w swoich projektach zaprasza wielu znanych artystów, muzyków czy aktorów pokazując tym samym, że każdy może pozostawić po sobie odrobinę dobra. Artysta urodzony w Dąbrowie Górniczej, na co dzień mieszka w Paryżu. Paryż dla Macieja Kota stał się inspiracją, którą zdobywa podczas pobytu, ale mimo wszystko artysta często powraca do Polski by móc tworzyć więcej i sztuką czynić wiele WIELE dobra. Jak sam artysta twierdzi: „w domu jestem rzadko, nawet bardzo: to takie życie na walizkach, za kierownicą bądź z biletem lotniczym i torbą w ręce. Kiedyś zazdrościłem gwiazdom, że są tu a później tam, dziś już tego nie zazdroszczę, gdyż sam to już odczuwam, że jest to wielce męczące a i oni widzą, że to co robię nie należy do łatwych zadań. Dlatego w wielu dedykowanych utworach dają mi wsparcie” – śmieje się artysta. Swoje obserwacje na temat wpływu barw na psychikę przedstawia w licznych publikacjach naukowych i prasowych. Uczestniczył w wielu artystycznych projektach teatralnych, muzycznych, reżyserskich i scenograficznych. Jest pomysłodawcą programu „Ultradźwięki barw. Dźwięki barw” oraz kampanii „Good Pijar” i „Save Life/Ratujmy życie” na rzecz transplantacji szpiku kostnego.

 

Producent: PPG Industries

www.dekoral.pl


PPG z siedzibą w Pittsburghu jest globalnym dostawcą farb, lakierów przemysłowych, produktów chemicznych, wyrobów optycznych, szkła, szkła płaskiego i innych materiałów specjalnych. Firma PPG zarządza ponad 140 zakładami przemysłowymi w ponad 60 – ciu krajach. Wartość sprzedaży w 2008 roku wyniosła 15, 8 miliarda dolarów. Akcje PPG są notowane na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (symbol: PPG).

Dodatkowe informacje znajdą Państwo na stronie www.ppg.com

 

Źródło Dekoral. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #Anna Waszczuk   #Marketingu Xella Polska   #SILKA   #SILKI