wiadomości branżowe

Nowy waniliowy zapach farb Dekoral

SigmaKalon Deco Polska, producent farb DEKORAL, poszerzył gamę zapachów farb AKROTIX i AKRYLUX o wariant waniliowe westchnienie. Jest to kolejny, czwarty już, zapach pierwszych na polskim rynku farb pachnących podczas malowania.

<

p>- Kiedy w 2005 roku wprowadzaliśmy na polski rynek pachnącą podczas malowania farbę DEKORAL AKROTIX, była to innowacja na miarę Europy Zachodniej ? wspomina Sławomir Majchrowski, Dyrektor Marketingu SigmaKalon Deco Polska. – Dziś mamy pachnący duet farb, bo do AKROTIXU dołączył, również pachnący, AKRYLUX. Teraz poszerzamy nasz asortyment o kolejny zapach. Robimy to dla naszych klientów, którzy polubili zapachowe farby ? dodaje Majchrowski.

Waniliowe westchnienie poczujemy malując ściany lub sufity w naszych domach emulsją AKROTIX o kolorach cafe latte, bita śmietana, majowy bez i mus jagodowy. Emalia akrylowa AKRYLUX uwalnia waniliowe westchnienie kiedy pomalujemy powierzchnie drewniane lub metalowe kolorami szary platynowy, cafe latte, babie lato i leśne owoce.

Wzbogacanie farb zapachami to ukłon w stronę tych klientów, którzy cenią sobie wrażenia zapachowe na równi ze wzrokowymi. Farby zapachowe pozwalają na czerpanie satysfakcji z malowania, a przyjemny zapach umila przebywanie w świeżo odmalowanym pomieszczeniu przez 2 do 3 dni.

Zapach farb DEKORAL AKROTIX i DEKORAL AKRYLUX możemy poczuć już w punktach sprzedaży, gdzie dostępne są ulotki wyzwalające zapach po potarciu.

Informacje o farbach DEKORAL AKROTIX i DEKORAL AKRYLUX

Farby DEKORAL AKROTIX i DEKORAL AKRYLUX produkowane przez SigmaKalon Deco Polska to pachnący duet tworzący 4 unikalne kompozycje zapachowe: cytrusową świeżość, kwiatowy powiew, owocowe impresje i waniliowe westchnienie.  

DEKORAL AKROTIX to jednowarstwowa, lateksowa farba emulsyjna do ścian i sufitów. Zapewnia krycie powierzchni już za pierwszym razem. Jest odporna na szorowanie i nie kapie co sprawia, że jest wygodna i łatwa w użyciu. Farba pachnie podczas malowania. Zapach pozostaje w pomalowanym pomieszczeniu przez 2 do 3 dni.Jeden litr farby wystarcza do pomalowania 9m? powierzchni. DEKORAL AKROTIX schnie tylko 2 godziny, a jedna jego warstwa wystarcza aby osiągnąć pełen efekt malowania. AKROTIX sprzedawany jest w opakowaniach o pojemności 1 i 2,5 litrów. Orientacyjna cena 2,5 litrowej puszki to 56 zł.   

Zapachy i kolory farby DEKORAL AKROTIX 

  • cytrusową świeżość poczujemy malując pomieszczenia kolorami: słodka gruszka, kremowy, złoty kłos, puszysty biszkopt, kamienista plaża, herbaciana róża, płatek słonecznika;
  • kwiatowy powiew poczujemy malując pomieszczenia kolorami: krem waniliowy, irish carem, różowy grapefruit, brzoskwiniowy, ogniste tabasco, rafa kolarowa, czerwień Pompei, włoskie espresso, budyń czekoladowy;
  • owocowe impresje poczujemy malując pomieszczenia kolorami: soczyste winogrona, zapach mięty, aromatyczna bazylia, dojrzał oliwka, wiosenny liść, aksamitna zieleń;
  • waniliowe westchnienie poczujemy malując pomieszczenia kolorami: cafe latte, bita śmietana, majowy bez, mus jagodowy;

DEKORAL AKRYLUX to nowoczesna, ekologiczna, szybkoschnąca i wodorozcieńczalna emalia akrylowa do powierzchni drewnianych i metalowych. Farba nie kapie, dzięki czemu jest wygodna w użyciu. Jej zapach unosi się w pomieszczeniu przez 2 do 3 dni po malowaniu. Jeden litr farby wystarcza do pomalowania 16m? powierzchni drewnianych lub metalowych. DEKORAL AKRYLUX schnie przez 4 godziny. Dwie warstwy tej farby wystarczają aby osiągnąć pełny kolor i pożądany efekt malowania. AKRYLUX sprzedawany jest w opakowaniach o pojemności 0,5 i 2 litry. Orientacyjna cena brutto opakowania półlitrowego to 16,50 zł.   

Zapachy i kolory farby DEKORAL AKRYLUX 

  • cytrusową świeżość poczujemy malując powierzchnie drewniane i metalowe kolorami: bananowy, złocisty szafran, krem orzechowy, kremowo-beżowy;
  • kwiatowy powiew poczujemy malując powierzchnie drewniane i metalowe kolorami: mus morelowy, tropikalne mango, terrakota, bursztynowy, pikantne chili, brązowo-mahoniowy;
  • owocowe impresje poczujemy malując powierzchnie drewniane i metalowe kolorami: zielony leśny, zielony awokado, zielony sygnałowy, jedwabisty turkus, niebieski chagall, czarny;
  • waniliowe westchnienie poczujemy malując powierzchnie drewniane i metalowe kolorami: szary platynowy, cafe latte, babie lato, leśne owoce;

***

Informacje o SigmaKalon Deco Polska 

SigmaKalon Deco Polska Sp. z o.o. ? wcześniej istniejąca pod nazwą Dekoral – Centrum Dekoracyjne Sp. z o.o., powstała w grudniu 2001 roku. W listopadzie 2006 została do niej wniesiona aportem zorganizowana część przedsiębiorstwa Polifarb Cieszyn ? Wrocław S.A. (Oddział Wrocław ? Jednostka Biznesowa Deco). PCW powstał 25 września 1997 w wyniku połączenia spółek: Polifarb Cieszyn SA i Polifarb Wrocław SA.
We wcześniejszej formie spółki działały od około 50 lat, będąc dwiema największymi firmami branży farb i lakierów w Polsce. W lutym 1999 roku ówczesny Polifarb Cieszyn-Wrocław SA wszedł w skład międzynarodowej grupy SigmaKalon, która należy do grona największych producentów farb i lakierów na świecie. Wyroby SigmaKalon zajmują czołową pozycję na rynku farb i lakierów we Francji, Wielkiej Brytanii, krajach Beneluksu, w Polsce i na Węgrzech oraz plasują się na drugim miejscu na rynku farb dekoracyjnych w Europie. Poza działalnością biznesową producent farb Dekoral angażuje się w pomoc społecznościom lokalnym wspierając szkoły, przedszkola, domy dziecka szczególnie w regionie dolnośląskim. SigmaKalon z portfelem wiodących marek jest światowym graczem na rynku farb i lakierów dekoracyjnych, ochronnych i dla przemysłu. Grupa zatrudnia blisko 10.000 pracowników w ponad 40 krajach, a jej obroty sięgają 1,8 miliarda euro. SigmaKalon jest drugim co do wielkości dostawcą farb i lakierów na rynek europejski. Grupa rozwija obecnie swoją działalność także w Afryce i Azji. SigmaKalon stworzyła system dystrybucji produktów do profesjonalnych odbiorców farb i lakierów za pomocą sieci centrów obsługi. Grupa posiada unikalną sieć około 500 centrów dekoracyjnych oraz około 3000 niezależnych hurtowni pozwalających na utrzymanie stałych i silnych relacji z Klientami.

Źródło Dekoral. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy