wiadomości branżowe

SigmaKalon Deco Polska rusza z nową kampanią telewizyjną farb Dekoral

W sobotę 14 kwietnia w przerwie programu „Śniadanie z Dwójką” zadebiutowała na wizji nowa reklama farb Dekoral. Bohaterem filmu promującego farbę Akrylit W jest kameleon Leon, który również w ubiegłym roku pojawił się w spocie reklamowym Dekoralu. Do końca czerwca tego roku, film reklamujący farby Dekoral zostanie wyemitowany ponad 2000 razy w największych stacjach TV. O celach

W sobotę 14 kwietnia w przerwie programu „Śniadanie z Dwójką” zadebiutowała na wizji nowa reklama farb Dekoral. Bohaterem filmu promującego farbę Akrylit W jest kameleon Leon, który również w ubiegłym roku pojawił się w spocie reklamowym Dekoralu. Do końca czerwca tego roku, film reklamujący farby Dekoral zostanie wyemitowany ponad 2000 razy w największych stacjach TV.

O celach tegorocznej kampanii telewizyjnej mówi Sławomir Majchrowski, Dyrektor Marketingu SigmaKalon Deco Polska, producenta farb Dekoral: – Za pomocą nowego spotu reklamowego umacniamy wizerunek marki Dekoral jako modnej i nowoczesnej. Mamy również nadzieję, że ponowne wykorzystanie sympatycznego kameleona Leona sprawi, że konsumenci jeszcze bardziej polubią naszą sztandarową markę.

Akcja nowej reklamy Dekoralu rozgrywa się w nowoczesnym i eleganckim mieszkaniu. Leon zostaje sam w domu. Zaraz po wyjściu właścicielki opuszcza terrarium skacząc na lampę po której zjeżdża jak po strażackiej rurze. Następnie przeskakuje na głośnik. Kolejnym jego miejscem harców jest kuchenny blat gdzie tańczy w rytm przeboju I feel good James’a Browna. Leon podczas swoich harców często zmienia barwę dopasowując się do różnokolorowych ścian.
Zabawa trwa do momentu gdy kameleon słyszy odgłos otwieranych drzwi. Szybko ucieka do terrarium i udaje, że śpi. Jednak właścicielkę coś niepokoi. Po chwili zauważa ślady łapek na ścianie, które w czasie swojej zabawy pozostawił Leon. Usuwa zabrudzenia wilgotną szmatką. W ten sposób widzimy, że Akrylit W jest odporny na zmywanie. Na koniec bohaterka z czułością przykrywa Leona kocykiem.

Kampania telewizyjna Dekoralu potrwa do końca czerwca. W tym czasie, widzowie zobaczą reklamę w najważniejszych kanałach ogólnych: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat oraz w stacjach tematycznych tj. TVN 7, TVN Style, TVN 24, TV 4, Tele 5, PULS, National Geographic.

SigmaKalon Deco Polska, producent Dekoralu, do stworzenia koncepcji kreatywnej nowego spotu reklamowego Dekoralu zatrudnił agencję reklamową Koncept House. Produkcją filmu zajęło się Studio Filmowe Graffiti Film. Zakupu mediów dokonał natomiast dom mediowy Starcom Mediavest Group.

Kliknij aby zobaczyć spot reklamowy Dekoralu!


Informacje o SigmaKalon Deco Polska

SigmaKalon Deco Polska Sp. z o.o. – wcześniej istniejąca pod nazwą Dekoral – Centrum Dekoracyjne Sp. z o.o., powstała w grudniu 2001 roku. W listopadzie 2006
została do niej wniesiona aportem zorganizowana część przedsiębiorstwa Polifarb Cieszyn – Wrocław S.A. (Oddział Wrocław – Jednostka Biznesowa Deco). PCW powstał 25 września 1997 w wyniku połączenia spółek: Polifarb Cieszyn SA i Polifarb Wrocław SA.
We wcześniejszej formie spółki działały od około 50 lat, będąc dwiema największymi firmami branży farb i lakierów w Polsce.

W lutym 1999 roku ówczesny Polifarb Cieszyn-Wrocław SA wszedł w skład międzynarodowej grupy SigmaKalon, która należy do grona największych producentów farb i lakierów na świecie. Wyroby SigmaKalon zajmują czołową pozycję na rynku farb i lakierów we Francji, Wielkiej Brytanii, krajach Beneluksu, w Polsce i na Węgrzech oraz plasują się na drugim miejscu na rynku farb dekoracyjnych w Europie.

Poza działalnością biznesową producent farb Dekoral angażuje się w pomoc społecznościom lokalnym wspierając szkoły, przedszkola, domy dziecka szczególnie w regionie dolnośląskim.

SigmaKalon z portfelem wiodących marek jest światowym graczem na rynku farb i lakierów dekoracyjnych, ochronnych i dla przemysłu. Grupa zatrudnia blisko 10.000 pracowników
w ponad 40 krajach, a jej obroty sięgają 1,8 miliarda euro. SigmaKalon jest drugim co do wielkości dostawcą farb i lakierów na rynek europejski. Grupa rozwija obecnie swoją działalność także w Afryce i Azji. SigmaKalon stworzyła system dystrybucji produktów do profesjonalnych odbiorców farb i lakierów za pomocą sieci centrów obsługi. Grupa posiada unikalną sieć około 500 centrów dekoracyjnych oraz około 3,000 niezależnych hurtowni pozwalających na utrzymanie stałych i silnych relacji z Klientami.

Źródło Dekoral. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy