Rusza kampania #wStyluParadyż

Rusza kampania #wStyluParadyż. Będzie metamorfoza z Dorotą Szelągowską!

5 czerwca 2017 wystartowała kampania marketingowa Ceramiki Paradyż #wStyluParadyż, której twarzą została Dorota Szelągowska, autorytet w dziedzinie aranżacji wnętrz. Dodatkowo, całość projektu wzmocniona jest aktywnym udziałem topowych blogerek– Jagody z Lovingit, Anny z WhatAnnaWears oraz Malwiny z Bakusiowo.

Kampania ma na celu zainspirowanie klienta finalnego produktami marki Paradyż oraz pokazanie, jak różnorodnie można kreować przestrzeń łazienki, uwzględniając indywidualne potrzeby i zainteresowania.  Ceramika Paradyż to synonim najlepszego wzornictwa, wysokiej jakości i stylu. Te wartości próbuje przemycać do polskich wnętrz także Dorota Szelągowska, dlatego nie mogliśmy wybrać innej osoby do współpracy  tłumaczy Karolina Wesołowska, Dyrektor Marketingu Ceramiki.

Metamorfoza łazienki
Kluczowym punktem kampanii i nagrodą główną będzie metamorfoza łazienki #wStyluParadyż, którą przeprowadzi Dorota Szelągowska, a także wymarzone wakacje dla całej rodziny na czas remontu.  Chcę pokazać, że łazienka nie musi być wypadkową niewielkiej przestrzeni i kilku “obowiązujących stylów”, ale tak jak i inne wnętrza, można ją dopasować do siebie. Do swojego gustu, trybu życia, oczekiwań. Na kilku metrach może powstać zarówno nasze prywatne, egzotyczne spa, ale też bardzo funkcjonalna łazienka dla dużej rodziny, która żyje w biegu. Wnętrza możemy wypełnić naszymi pamiątkami z podróży, zdjęciami, ulubionymi kolorami. Łazienka wcale nie musi być bezduszna  bardzo się cieszę, że będę mogła to pokazać  mówi Dorota Szelągowska.

Niezależnie od nagrody głównej, mechanika konkursu przewiduje trzy dwutygodniowe edycje. W każdej z nich będzie do wygrania 10 000 zł na remont, płytki marki Paradyż oraz projekt łazienki #wStyluParadyż od blogerek, które będą pełnić rolę ambasadorek reprezentujących odmienne style  praktyczny, modny oraz rodzinny. W ramach nagrody zwycięzca odwiedzi także salon Paradyż, gdzie razem z architektem marki i blogerką stworzą projekt wymarzonej łazienki, odwzorowującej styl laureata. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.paradyz.com/konkurs, a także na kanałach społecznościowych blogerek.

Drużyna #wStyluParadyż
Podczas kampanii na kanałach blogerek pojawiać się będą materiały poradnikowe oraz liczne inspiracje zdjęciowe związane z aranżacją łazienek. Każda z blogerek promujących kampanię to zupełnie inna osobowość, prowadząca odmienny styl życia. Dlatego też prezentowane na ich kanałach social media rozwiązania i porady, będą odpowiadały na potrzeby wielu różnych odbiorców. Jagoda z Lovingit skupi się na panujących trendach w wyposażaniu wnętrz, Ania z WhatAnnaWears opowie o aranżacji łazienki pod kątem wyrażenia swojego stylu, odzwierciedlenia swojego modowego Ja, z kolei Malwina z Bakusiowo skupi się przede wszystkim na funkcjonalności, ważnej przede wszystkim z perspektywy rodzin z dziećmi.

Działania dodatkowe
W ramach kampanii będzie można pobrać kupon rabatowy uprawniający do 15% zniżki oraz wziąć udział w dodatkowym konkursie i uzyskać zwrot pieniędzy wydanych na zakup płytek marki Paradyż. Szczegóły pod adresem www.paradyz.com/promocje.

Kampania potrwa od 5 czerwca do 31 sierpnia 2017 roku i będzie obejmować przede wszystkim działania online. Trailer kampanii można zobaczyć

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od 28 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w innowacyjne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone tytułem Superbrands Created in Poland 2016/2017 oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. iF Design Award 2017, Red Dot Design Award 2016, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2016”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagroda „Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Authors
Top